Το βιβλίο είναι μια προσπάθεια προς την κατεύθυνση της διδασκαλίας των μαθηματικών με τη βοήθεια των ΤΠΕ. Αποτελεί συνέχεια του βιβλίου του ίδιου συγγραφέα με τίτλο «Μαθησιακές διαδρομές: Μαθηματικά και ΤΠΕ» που εκδόθηκε το Δεκέμβρη του 2015. Κρίθηκε σκόπιμη η επαναληψη κάποιων σημαντικών ενοτήτων προκειμένου ο αναγνώστης να κατανοήσει τη σημασία κάποιων εννοιών, τις προυποθέσεις συγγραφής σεναρίων αλλά και τη δομής τους. Το θεωρητικό μέρος ακολουθεί η παράθεση έτοιμων σεναρίων με τα προτεινόμενα φύλλα εργασίας ενώ προτείνονται έτοιμες μικροεφαρμογές για δραστηριότητες στο περιβάλλον του λογισμικού. Είναι σαφές ότι ένας εκπαιδευτικός δεν μπορεί (και δεν πρέπει) να συγγράφει κάθε φορά ένα ολοκληρωμένο σενάριο προκειμένου να εφαρμόσει μια διδασκαλία. Εκείνο όμως που απαιτείται είναι το κατάλληλο για την κάθε περίπτωση φύλλο εργασίας το οποίο θα δοθεί στους μαθητές.
Μπορείτε να το δείτε εδώ
Ατομικό έργο: Το κυρίαρχο ζήτημα το οποίο απασχολεί το συγκεκριμένο βιβλίο είναι η αξιοποίηση του διαθέσιμου εκπαιδευτικού λογισμικού και του διαδικτύου στη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο με τη διαμόρφωση ενός πλούσιου σε ευκαιρίες μάθησης μαθησιακού περιβάλλοντος (learning environment). Η αξιοποίηση όμως αυτή δεν πρέπει να εξαντλείται απλά σε μια μορφή βελτίωσης της διδασκαλίας, για ελκυστικότερη παρουσίαση μεγαλύτερου όγκου πληροφοριών ή τη διεκπεραίωση καταστάσεων που δεν μπορούν να διδαχθούν εύκολα στη παραδοσιακή σχολική τάξη αλλά θα πρέπει να εστιάζεται σε άλλες μορφές έκφρασης, διερεύνησης, οικοδόμησης και προσέγγισης της γνώσηςμε την υποστήριξη ανοικτών εκπαιδευτικών διερευνητικών μικρόκοσμων.
Αν θέλετε να σας το στείλουμε στείλτε email στη διεύθυνση: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Συλλογικό έργο: Η προσπάθεια της ομάδας συγγραφής αυτού του βιβλίου συγκεντρώθηκε τόσο στην παρουσίαση του περιβάλλοντος Microworlds Pro όσο και στη δημιουργία "Φύλλων Εργασίας" για την εργασία των μαθητών σε ομάδες. Στον πυρήνα του βιβλίου βρίσκεται η ιδέα ότι ο δάσκαλος που χρησιμοποιεί το πρόγραμμα μπορεί να ίδιος δημιουργός μιας διδασκαλίας κατά την οποία οι μαθητές εργάζονται για να παραγάγουν, να παρουσιάσουν ένα έργο που έχουν δημιουργήσει.
Συλλογικό έργο: Η προσπάθεια της ομάδας συγγραφής σε αυτό το βιβλίο συγκεντρώθηκε στη δημιουργία δραστηριοτήτων για την αξιοποίηση του περιβάλλοντος Modellusμε τη χρήση "Φύλλων Εργασίας" για την εργασία των μαθητών σε ομάδες. Το κεφάλαιο δραστηριοτήτων αποτελεί μέρος του βιβλίου που είναι το εγχειρίδιο χρήσης του λογισμικού.